Lillblomma utmnar att skriva lite om sig själv, här kommer lite ifrån Mill@n

15 år sedan (1993)
Jag är 23 år gammal och nyförlovad med J. Just flyttat till hus på landet och vi köpte lilla Goldenflickan Tessa.
10 år sedan (1998)
Vi firade 1årig bröllopsdag med en resa till Venedig och köpte ett stort drömhus vid havet. I slutet av året blev jag gravid med dotter C.
5 år sedan ( 2003)
Skild sedan 1 år med två små att ta hand om (dottern 3år och en son på 8 mån när vi gick skilda vägar 2002) samtidigt som jag fick ett nytt jobb med mer ansvar direkt efter min mammaledighet Januari 2003. Vi tre började ett nytt liv i vårt radhus i December 2002. Vi sade adjö till bästa goldentjejen i världen, lilla fina Tessa .
3 år sedan (2005)
Dottern börjar i förskolan och blir en stor tjej. Livet rullar på , snubblade över en romans som inte var vad jag först trodde, den blev kortvarig. . .
1 år sedan (2007)
Jag har träffat min S sedan 1år och livet är lite roligare igen. Tillsammans blir vi en storfamilj med 4(!) barn. Vi förblir särbo. Ännu ett nytt jobb med MYCKET att göra har jag fått!! Min minsting börjar i förskolan och dottern i tvåan. (Vart tar tiden vägen??) Jag började att göra kort ‘på allvar’ hösten 2007.
Igår ( 3/5 2008)
Barnen hos pappa och plats för lite shopping på Scrapbookingens dag i Göteborg. Fick två plagg till mig själv också *jippie*. En fantastisk vårdag med mycket promenader och en liten sväng i utelivet på kvällen med S.
Idag (4/5)
Solen skiner och det är underbart ute! Hjälpte en kompis att flytta och sedan hämtade jag hem mina ungar. En obligatorisk sväng förbi IKEA blev det på vägen hem.
Imorgon (5/5)
Jobb, jobb och kanske lite pyssel. Någon måste dammsuga. . . .
Om ett år ( maj 2009)
Inga stora planer för 2009. Hoppas att vi får vara friska och att det går bra för minstingen som börjar 1:a klass till hösten.

