Sista dagen på jobbet idag!!! En manlig kollegas son skall gifta sig nästa helg och beställde ett kort. Kul tycker jag att även det manliga släktet intresserar sig för små detaljer ibland. Skall erkännas att jag själv var ganska dålig på att köpa kort innan jag började göra egna. Först gjorde jag dem på datorn, enkla kort att ha med på barnkalas odyl, sedan blev det julkorten som jag gjorde handgjorda och nu är jag helt fast i kort träsket. Jag försöker att hålla en nivå där det är KUL och inte kravfyllt, en svår balansgång ibland. På detta kortet har mina nya ovala Nestabilities testats….de fastade i tullkontrollen… och så har jag huggit tag i grungeboarden som jag haft ett tag men inte använt. OCH jag har köpt några pärlor också just för att de är så fina på bröllopskort. Nåväl, nu skall det bli skönt med lite ledig tid med barnen -Ha en skön helg vänner!

