HEJ! Här kommer ett livstecken från mig. Jag har rest i jobbet några dagar och hunnit med både Italien & Holland, dock utan några stora utsvävningar av glamour eller slappartid. . .  Italien är ett underbart land som jag måste utforska mera vid tillfälle, maten är fantastisk och vyerna – ja, det finns mycket att utforska där. Väl hemma är ju vädret på topp, äntligen har det kommit, vädret som jag väntat på och faktiskt så är jag ledig också. Det kan ju inte bli bättre!

Jag har fått en award OCH blivit utamanad av Ida (Också från Sts) medan jag varit iväg.

Reglerna består av att först beskriva reglerna och sedan svara på alla frågor. Därefter välja ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din samt att låta personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
1. Tvätta (r)
2. Klippa gräs
3. Köpa blommor
4. Sola & bada
5. Mingel ikväll på lokala krogen

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Ganska nygift 28 åring med en väldigt duktig Goldenflicka som jag spenderade mycket tid att träna.
Senare på hösten det året blev jag gravid med min dotter.

Ställen du bott på?
Orust &  Stenungsund. Har inte flyttat alltför många gånger och aldrig speciellt långt. =o)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. RESA
2. Sluta jobba alternativt jobba med något kreativt som ‘hobby’
3. Skaffa några ‘sommarhus’ runtom i världen. Mor & far skulle få ett i Thailand.
4. Bygga ett eget hus häromkring vid havet till mig & barnen. Min duktige lillebror är bäst på att bygga, han hade fått bra betalt ;o)
5. Shoppa!!!
Kort sagt; Bara njuta av livet!

De som jag utmanar får en award samtidigt för enkelhetens skull. Det finns många här i ‘cyberrymden’ som jag inspireras av och skulle veta mer om, här kommer några;

Camilla B
Petraso

Biggan
Nilla
Anna
Kicki
Det var 6 st, det finns många fler att ge en uppmuntrande award, så alla ni som läser- NI ÄR BÄST!

