ÄNTLIGEN har julblockeringen kanske släppt!! Jag har en stor passion för julen i stort och stämpelnischen är inte undantagen. Det var faktiskt med julkort som jag tog mina första stapplande steg in i denna hobby. Med åren har det blivt fler julstämplar för varje år och iår är såklart inget undantag. Kunde såklart inte motså Inkidos snygga julstämplar och julpapper. . .  Här har jag provat en del av dem äntligen på ett ‘Step folded card’. Textstämpel är en tidigare Inkidostämpel som är en favorit! Tyvärr står inte kortet upp själv utan behöver lite stöd, men jag blev riktigt nöjd med resultatet. En kul vikning tycker jag, vad tycker ni??

EDIT: Hjärtligt tack för era vänliga ord, de värmer och är så roliga att få!! Här har jag laddat upp en skiss för de som vill ha; Svensk scrapbooking 
Jag har hämtat min inspiration från Split coast stamper där det finns en uppsjö av inspiration. De flesta av deras kort har kortare ryggar och står förmodligen utan stöd….

