Det trögar fortfarande lite på julfronten…men igår fick jag lite fart efter att ha läst Allers jultidning. De hade så fina strutar som jag var tvungen att prova. Jag gjorde dem lite större och i flera lager papper så att de är riktigt stadiga. Jag har ett lager albumblad och sedan fin fina papper från Inkido & Forma. (Hade tyvärr inget rödprickigt från Inkido) Stämpeln kommer även den från Inkido, den röda har vit bakgrund med svart tryck medan den gröna har en oblekt platta med brunt tryck. Kan tillägga att mina barn redan tigger om att få vars en att ha juligt godis i, annars kan man ju ge bort jul-thé eller kaffe i dessa stämningsfulla strutar.

Här får ni min enkla mall. Förtydligar att det var Allers Julmagasin från iår som jag hittade inspirationen. Den fick inte riktigt plats på en A4 scanning men jag hoppas att ni kan rita till det som fattas av hjärtanet?? Tror att det skall gå att högerklicka på bilden och spara.

