dsc_0473
Idag är det grått och disigt så färgerna blev lite knas på detta kortet. . . Mina ‘vanliga kort’ i lådan på jobbet börjar det bli ont om då jag ägnat mig åt beställningar och fri lek ett tag *s*. Dags att skapa lite vanliga kort som kan säljas alltså. Igår kom ett paket hem till mig från Skaparlusten, bla med de fina journalingbladen från Making Memories. Jag köpte både gröna och rosa och jag gillar dem mycket! I paketet fanns även Perfect Pearls som är en ny bekantskap för mig, jag lekte lite med det igår kväll och resultatet kommer nog snart att visas här. Nu skall vi ut och städa bort löv i vårt område tillsammans med de andra innevånarna på denna lilla gatan.

Måste återigen tacka för all positiv respons jag fått det sista. Jag är så glad för varje kommentar jag får, det ger lite extra energi i vardagen att ni gillar mina alster. Hjärtligt tack & ha en bra helg!!

