dsc_0657
Igår var det fart i skaparvrån, papperen var högt och lågt, till slut var det bara en liten flik ute på kanten som var fri från ‘bråte’ där jag kunde husera. Idag har dottern tagit tag i mitt stökiga bord, vi organiserade tillsammans så att man numera kan se bordet. (härligt!)  Jag har bunkrat upp med lite grattiskort till mitt förråd på jobbet där kollegorna kan rafsa runt när de behöver ett kort. Jag visar fler imorgon. Just detta kortet blev det bara ett endaste av, gillar Wassailpapperen och just detta mönstret är ju inte bara jul.

Barnen var med igår och idag på ett hörn och de vill också visa sina  kort som de gjort till sin lillebror som fyller år den 10 Januari;
dsc_0653
Först ut Cornelia 9½ år, en noggrann tjej som tycker att färgläggning är roligast.
Hon fick hela samlingen med Alota kids i julklapp. (ett Traderafynd).
dsc_0654
Sist men inte minst Casper 7år. Han lånade syrrans stämpel och är en riktig snabbscrappare!

