Jag har blivit utmanad av Ida/Tatoorosen att skriva 7 sanningar om mig. Här kommer de nu…håll i er!
1. Jag är en nästan nykter sockermissbrukare….
2. ..som älskar att dansa!
3. Jag kan utföra enklare traktoruppdrag, typ harva och vända hö.
4. Jag har börjat träna efter 37 år i träda….
5. …men gillar inte att titta på sport iaf. *s* (Det blir en del gympasalar med barnens aktiviteter men det räknas inte riktigt)
6. Jag tar tidiga morgonpromenader på helgen, gärna 2 timmar innan frukost.
7. Jag surfar alldeles för mycket och då mest på scrapsidor men även mat och inredningsbloggar slinker med.

Och nu skall man utmana ytterligare 7 personer…..Här är reglerna i sin helhet;
REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Jag utmanar;
LottaFruH, Sofie,   MuffinVeronicaRaggsockaTesaKristina

Ni får ett kort också, den lille söte hängeln som cyklar. Såg att han är blek om kinderna…det skall vi såklart snart råda bot på.
dsc_07191

