dsc_0751
Snart dags för ytterligare en go tjej att bli 10 år! Hon vill väldigt gärna ha en liknande bok  som jag gjorde till min dotter förra året. Nu äntligen så får hon en egen bok där hon kan skriva in hemlisar eller låta hennes vänner skriva några rader till henne. Jag har använt stämplar från Papilio & Easer. På textstämpeln står det ‘En vän som du är svår att finna’. Funderar på att göra om den i svart eftersom den ser lite blek ut……

Nu hägrar mässan i Gbg!! Jag hade turen att vinna en entrébiljett på min order till Stämpelstudion, är såklart väldigt tacksam & glad för det.Jag har haft en hektisk vecka utan pyssel (!) så de skall bli skönt att kila runt mellan de olika utställarna imorgon och bli inspirerad. Håll tummarna för att det blir en kick i skaparhörnan, den behövs.

