DSC_0875

DSC_0903

Jag skapade lite extra ifrån mitt DTpaket av bara farten. Denna gången i  sobert svartvitt och utan stämplar, nästan en bedrift för att vara mig. Gillar wellpappen och den lite ruffa effekt som den ger. På detaljbilden syns den röda ståltråden som jag virat runt blommorna.

Sedan gjorde jag en liten ask i ett annat svart och offwhite papper som har så snyggt mönster att jag höll dekorationerna till ett minimum.
DSC_0874
Marknaden igår var jättetrevlig! Försäljningen gick väl inte strålande men helt OK, stämningen var gemytlig och jag träffade en gammal bekantskap som var riktigt roligt att återse och bli uppdaterad om. Jag fick mycket beröm för mina alster och mina två små var så duktiga och hjälpte till tjänstvilligt hela dagen. Nåja, lillebror höll på att ge upp ett par gånger men han framhärdade med den äran. Efteråt parkerade vi i soffan med pizza, helt utmattade alla tre! Jag som normalt  inte äter pizza orkade inte ens ta en extrasväng runt sushihaket som jag brukar *s*… Imorgon skall ni få se vad jag köpte själv, en kollegas silversmycke….

