DSC_1203
Här kommer ett beställningskort till kollegan L’s dagisfröken som skulle sluta. Mina Melissa Frances papper är snart slut!! Kanske kan det bli en hög nya papper från Magnolia i Borås imorgon…… Pyssellusten börjar komma tillbaka, jag har snart gjort ett ynkans kort klart att visa, jag tror att den riktiga inspirationen kommer nu när barnen kommer hem igen efter nästan 14 dagar borta- jag får liv i huset igen och min egna 10 åriga pysselkamrat som jag saknat så är tillbaka på plats mittöver bordet.  Det har varit välbehövlig paus i vardagen trots att vädret inte varit på topp. Jag har haft många goda stunder med S och goa väninnor, shoppat en del *host*, och sett både Stefan Andersson & Tommy Nilsson på Lyckorna brygga. Nu hoppas jag att de kommande veckorna blir riktiga toppenveckor med sol & salta bad.

Jag har fått en award från härliga http://rasmusnoel.blogspot.com/! TACK snälla vad jag blir GLAD!  Jag skall lura lite på hur jag skall vidarebefodra den, under tiden njuter jag av det fina du skrev och sträcker lite extra på mig. =o)

blogger1090714

