DSC_1488 copy
DSC_1489 copy
Ja nu kändes det som om Tilda inte fått så mycket plats här på ett tag. Detta kort har jag gjort till en utmaning hos Stämpelgården på facebook. Tror faktiskt att det är premiär för mig att följa en layout. Om inte så är det mycket längesedan jag testade det iaf.  Jag har köpt nytt akvarellpapper (300 gr) och testade att måla med distresser (klänningen). Tycker att det är mycket roligare att färglägga på akvarell iställert för albumbladen faktiskt, man kan arbeta mer med färgerna.

Om ni tycker att jag är tyst så är det för att jag gjort några hemliga projekt OCH börjat på ett nytt jobb i veckan som gått. Dessutom har allra trevliga aktiviteter för barnen nu startat *skjutsa, skjutsa* och jag har haft en envis falsk ischias i 1½ vecka nu *gnäll*….. Jag skall jobba upp mig i helgen och skapa lite hoppas jag. Ha det gott!

