DSC_0137 copy
DSC_0136 copy
DSC_0135 copy
Vår supercoola och sportiga kollega går i pension trots att hon inte verkar vara en dag över 50!! Jag är säker på att både hon och hennes L kommer få det toppenbra som pensionärer. Jag fick uppdraget att göra ett kort och denna gången hade jag en idé som jag ville testa med nya BIAn. Kortbasen blev ganska kraftig med kellogspapper som är klätt på båda sidor. Det är lite motsträvigt när man öppnar det, så nästa gång skall jag försöka förbättra tekniken. . .  På  insidan blev det en liten distressruta till vänster och på höger sida hamnade mitt allra första BIAtest. Det är en lista på flera sidor med de som bidragit till presenten, närmare bestämt 105 personer. Tänk -40 år på företaget, en riktig bedrift, själv är jag bara halvvägs så vi får se om 20 år om jag ‘checkar ut’ på samma sätt. Stort lycka till med nya livet Ingegerd & tack för att du alltid är så positiv och trevlig att jobba med, vi ses på fyspassen!

