Idag får ni ett beställningkort till en 50 åring som skall få en whiskeyresa. Jag hoppas att beställaren gillar kortet. . . .(det brukar hon  göra) men jag vet inte om man kan ha blommor på ett kort till en man, jag ville gärna ha med dem så. . .  Försökte efterlikna den snygga kopparfärgen på etiketten med en torrembossad platta i Inkidos guldskimrande cardstock. Jag bättrade på nyansen lite med Fired brick distressdyna och perfect pearl blush, nu glittrar det om möjligt ännu mer! Stämpel från Gel a tins, Alfabete BossKut Black Jack.

Idag har vindarna inte riktigt blåst min väg men jag hoppas att turen har vänt nu. Min kära kamera föll i asfalten i en stressig morgontimma. Tyvärr var den sedan inte brukbar som kamera =o( . Den har fått resa till storstaden idag för ev lagning. Jag hankar mig fram med lånad kamera modell äldre tills den förhoppningsvis kommer tillbaka . . . Jag använder den ofta så jag vill inte vara utan!!

