Inser att jag ‘fastnat’ i den turkosa färgskalan… Kanske för att det var en favorit bland de nya distressfärgerna. (Tumbled glass) Här kommer ett kort i samma färger som nedan men ändå lite annorlunda hoppas jag.  Stämplarna jag använt är en mix av Tim Holtz, Hero Arts & Inkido.

Som bonus idag får ni en bild från helgens besök i Shanghai & Century Park. Vi hade en trevlig helg med bra mix av sevärdheter & shopping. Jag har lärt mig massor tack vare två trevliga kollegor som var med, nästa vända är jag säker på att jag kommer att kunna ta mig fram bättre än första gången då jag gav upp allt för lätt (och inte alls trivdes). Tyvärr ingen pysselrelaterad shopping än, jag dreglade utanför en affär full med enbart band men den var stängd…. Vi har haft nästan 30 grader varmt och sol -Underbart!

