DSC_0508_minskad

Lyckades att ta en snabbvisit inne på inpirerande Scrapfabriken i förra veckan, strax innan stängning. Det blev lite olika småsaker i korgen till jultagtillverkning. . . .  Hittade en fin textstämpel också från Reprint. Den fick pryda ett snabbt julkort med mycket olika turkosa tekniker. Det syns tyvärr inte så bra på fotot hur det gnistrar o glimmar av perfect pearl mm.

DSC_0515_minskad

Denna söta stämpel är rolig att färglägga…..om man har tid och har fokus…… Jag har slängt o börjat om för att jag inte låter det torka tillräckligt mellan varven.  Jag slängde ihop detta kort till min lilla mormor. Tyckte att motivet var gulligt till henne även om jag kunde filat lite till på färgläggningen.

DSC_0506_minskad

Med detta kort vann jag 3:e pris på Grästorpsmaran i tävlingen ”Mest nöjd med för dagen”. Riktigt roligt att oväntat vinna, därför har jag inte velat skicka iväg det heller….. Det får bo kvar hos oss ett tag. Jag gillar snöstjärnan massor, den är stansad med en lånad die av gulliga Leia. Stämplar från Magnolia, Forma & Inkido

